Α. Σινανιώτη-Μαρούδη, Σύμβαση χορηγίας (Sponsoring), 2η έκδ., 2002


Α. Σινανιώτη-Μαρούδη, Σύμβαση χορηγίας (Sponsoring), 2η έκδ., 2002

To βιβλίο εξετάζει διεξοδικά την Σύμβαση Χορηγίας, που αποτελεί καινούργιο τύπο σύμβασης για τα ελληνικά δεδομένα και η σημασία της οποίας στις εθνικές και διεθνείς συναλλακτικές σχέσεις διαρκώς αυξάνεται. Δεδομένης δε και της έλλειψης ρητών νομοθετικών ρυθμίσεων (με εξαίρεση το ραδιοτηλεοπτικό Sponsoring), στην ελληνική και στις ευρωπαϊκές έννομες τάξεις, αναλύεται η νομική φύση της χορηγίας, η διάκρισή της από συναφείς θεσμούς και η δυνατότητα εφαρμογής διατάξεων του υπάρχοντος συμβατικού δικαίου.

Είναι σημαντική η ανάλυση των ρητρών που συνήθως περιλαμβάνονται σε συμβάσεις χορηγίας και οι οποίες ερευνώνται στο βιβλίο καθώς επίσης και των επιμέρους ειδών Sponsoring (αθλητικού, πολιτιστικού, κοινωνικού, περιβαλλοντικού και ραδιοτηλεοπτικού). Τέλος, παρουσιάζεται η νομική αντιμετώπιση της χορηγίας στα επιμέρους κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς και ευρωπαϊκά και διεθνή νομοθετικά κείμενα που ρυθμίζουν την εν λόγω σύμβαση.

Η μελέτη αυτή της κ. Α. Σινανιώτη-Μαρούδη είναι εξαιρετικά επίκαιρη, λόγω της εκρηκτικής ανάπτυξης της Χορηγίας και του Sponsoring -ιδιαίτερα εν όψει της πολιτιστικής Ολυμπιάδας και των Ολυμπιακών Αγώνων- και ιδιαίτερα χρήσιμη λόγω των μεγάλων νομικών και πρακτικών συγχύσεων, που επικρατούν ως προς τη φύση και τον ρόλο της Χορηγίας και του Sponsoring και της παντελούς έλλειψης σχετικού νομοθετικού πλαισίου.

Είναι ένα βιβλίο που επιβάλλεται να διαβάσουν τόσο οι παραγωγοί πολιτισμού και γενικά όσοι επιδιώκουν οικονομική υποστήριξη υπό μορφή Χορηγίας ή Sponsoring όσο και οι χορηγοί.

Πληροφορίες έκδοσης

Τίτλος
Σύμβαση χορηγίας (Sponsoring)
© 2002
Διεύθυνση Σειράς
Συγγραφέας
Σειρά
Έκδοση
2η έκδ.
ISBN
978-960-301-606-3
Σελίδες
170
Τιμή
€ 14,50
Σε απόθεμα

Πίνακας περιεχομένων   +

Πρόλογος Β΄ έκδοσης

Πρόλογος Α΄ έκδοσης

Συντομογραφίες

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ

ΤΟ SPONSORING ΣΤΑ ΚΡΑΤΗ-ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ

1. Αγγλία

Α. Η τηλεοπτική διαφήμιση και χορηγία

Β. Ο Κώδικας της ΙΤC για την τηλεοπτική χορηγία

Γ. Ο Κώδικας RΑ (Radio Authority) για τη ραδιοφωνική διαφήμι-

ση και χορηγία

Τύπος περιεχομένου

Κατηγορίες

Προσθήκη στο καλάθιΠροσθήκη στο καλάθι Προσθήκη στη λίστα επιθυμητώνΠροσθήκη στη λίστα επιθυμητών

Σχετικές εκδόσεις

Α. Καραΐνδρου/Ι. Κατράς/Σ. Μαυρίδης..., Μισθώσεις, 2η έκδ., 2021
Σειρά: Δημοσιεύματα Επιθεώρησης Ακινήτων, #1
Η πανδημική διάσταση της νόσου Covid-19 υπήρξε καθοριστική για τη μετάβαση προσώπων και κρατών σε μια νέα, καθολικά ψηφιοποιημένη εποχή, θέτοντας σε υπερσύγχρονη βάση τις...
Ι. Κατράς, Αστικές και Νέες εμπορικές μισθώσεις, 3η έκδ., 2020
Στη νέα αυτή έκδοση περιέχεται μια διεξοδική και επικαιροποιημένη ανάλυση όλων των ζητημάτων που αφορούν τις μισθώσεις του Αστικού Κώδικα, τις νέες εμπορικές μισθώσεις,...
Επισκόπηση Εμπορικού Δικαίου, 2018
Από τα περιεχόμενα του έτους 2018: ΜΕΛΕΤΕΣ Α. Καραγκουνίδης, Δάνεια μετόχων στην ανώνυμη εταιρία και μεταχείρισή τους στην πτώχευση σ.  187 Α. Μπεχλιβάνης, Ελαττωματικές...
Χ. Παπαδάκης, Εγχειρίδιο Εμπορικών Μισθώσεων, 2η έκδ., 2016
Η νέα έκδοση του παρόντος αντιμετωπίζει με πληρότητα όλα τα ζητήματα που προκύπτουν από τις εμπορικές μισθώσεις, όπως αυτές ρυθμίστηκαν με τον ν. 4242/2014 και άλλες...
Ε. Ρίζος, Συμβάσεις Ξενοδόχων - Ταξιδιωτικών πρακτόρων, 2016
Στο βιβλίο αυτό αναλύεται η, ελλιπώς ρυθμισμένη στο ελληνικό δίκαιο, ξενοδοχειακή σύμβαση και οι επιμέρους μορφές της, δηλαδή οι συμβάσεις μεταξύ ξενοδόχων και ταξιδιωτικών...