Θ. Κουτούπης, Πρακτικός οδηγός διαφήμισης, 2005
Το βιβλίο αναφέρεται στο ρόλο της διαφήμισης, την προβολή και διαφήμιση, τις μορφές διαφήμισης, τα διαφημιστικά μέσα, τον διαφημιζόμενο- διαφημιστή και γενικότερα τον ελληνικό κώδικα διαφήμισης.
Πληροφορίες έκδοσης
Τίτλος
Πρακτικός οδηγός διαφήμισης
για διαφημιστές και διαφημιζόμενους
© 2005
Συγγραφέας
ISBN
978-960-301-962-3
Σελίδες
271
Τιμή
€ 28,00
Σε απόθεμα
Τύπος περιεχομένου
Κατηγορίες
Sakkoulas-Online.grΣχετικές εκδόσεις
Ερμηνεία των σημαντικότερων πρόσφατων ευρωπαϊκών κανόνων βιωσιμότητας στη μετεξέλιξη θεσμών και εννοιών του εταιρικού δικαίου
Συλλογή εμπειρικών και νομικών μελετών για την κοινωνική επιχειρηματικότητα
Ενδιαφέρουσες εισηγήσεις από έγκριτους νομικούς στις θεματικές: - Σύγχρονα προβλήματα της οικονομίας και του δικαίου - Προοπτικές ανάπτυξης της οικονομίας - Οικονομική κρίση:...
Σκοπός του βιβλίου είναι η κάλυψη θεμάτων που σχετίζονται με την αναδιάρθρωση επιχειρηματικών δανείων και επιχειρήσεων.
Οι εργασίες του συνέδριου, που έλαβε χώρα στη Τρίπολη από 15 έως 17 Σεπτεμβρίου 2016, χαρακτηρίστηκαν από το ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο των εισηγήσεων, παρεμβάσεων και...

















