Θ. Κουτούπης, Πρακτικός οδηγός διαφήμισης, 2005


Θ. Κουτούπης, Πρακτικός οδηγός διαφήμισης, 2005 Το βιβλίο αναφέρεται στο ρόλο της διαφήμισης, την προβολή και διαφήμιση, τις μορφές διαφήμισης, τα διαφημιστικά μέσα, τον διαφημιζόμενο- διαφημιστή και γενικότερα τον ελληνικό κώδικα διαφήμισης.

Πληροφορίες έκδοσης

Τίτλος
Πρακτικός οδηγός διαφήμισης
για διαφημιστές και διαφημιζόμενους
© 2005
Συγγραφέας
ISBN
978-960-301-962-3
Σελίδες
271
Τιμή
€ 28,00
Σε απόθεμα

Τύπος περιεχομένου

Κατηγορίες

 
Προσθήκη στο καλάθι Προσθήκη στη λίστα επιθυμητών
 

Σχετικές εκδόσεις

Δ. Τέλλης, Ευρωπαϊκοί κανόνες βιωσιμότητας και εταιρικό δίκαιο, 2025
Ερμηνεία των σημαντικότερων πρόσφατων ευρωπαϊκών κανόνων βιωσιμότητας στη μετεξέλιξη θεσμών και εννοιών του εταιρικού δικαίου
Α. Αργυρού, Νομικά Ζητήματα Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας, 2022
Συλλογή εμπειρικών και νομικών μελετών για την κοινωνική επιχειρηματικότητα
Κ. Δελούκα-Ιγγλέση/Ν. Γεωργόπουλος/Α. Κότιος..., Οικονομική Ανάπτυξη & Δίκαιο, 2017
Ενδιαφέρουσες εισηγήσεις από έγκριτους νομικούς στις θεματικές: - Σύγχρονα προβλήματα της οικονομίας και του δικαίου - Προοπτικές ανάπτυξης της οικονομίας - Οικονομική κρίση:...
Σ. Ρεπούσης, Αναδιάρθρωση δανείων και επιχειρήσεων, 2017
Σκοπός του βιβλίου είναι η κάλυψη θεμάτων που σχετίζονται με την αναδιάρθρωση επιχειρηματικών δανείων και επιχειρήσεων.
Β. Χριστιανός/Α. Σάμιτας/Σ. Πολύζος..., Οικονομικές και νομικές παράμετροι του ελληνικού τουρισμού, 2017
Οι εργασίες του συνέδριου, που έλαβε χώρα στη Τρίπολη από 15 έως 17 Σεπτεμβρίου 2016, χαρακτηρίστηκαν από το ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο των εισηγήσεων, παρεμβάσεων και...