Το μέλλον της online διαφήμισης: Τεχνολογικές και ρυθμιστικές προκλήσεις
Το μέλλον της online διαφήμισης: Τεχνολογικές και ρυθμιστικές προκλήσεις
Εισηγητής: Βασίλης Καρκατζούνης
Για να παρακολουθήσετε on-demand, να αποκτήσετε πρόσβαση στο υλικό και να διαχειριστείτε την εγγραφή σας, παρακαλούμε συνδεθείτε στο σύστημα.
Είσοδος »
Εισηγητής
Διάρκεια βιντεοσκοπημένων συνεδριών
3 ώρες, 20 λ.
Παρακολουθήστε on demand
Παρακολούθηση on-demand
Για Ασκούμενους Δικηγόρους, Νέους Δικηγόρους (7ετίας) και Δικαστές παρέχεται έκπτωση επί του κόστους συμμετοχής. Η έκπτωση εφαρμόζεται αυτόματα στο καλάθι αγορών όταν είστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας.
Για φοιτητικές εκπτώσεις παρακαλούμε επικοινωνήστε στο academy@sakkoulas.gr ή στο 210-3387884.
Γενικά
On demand σεμινάριo για όλα τα ζητήματα που διέπουν την online διαφήμιση: επεξήγηση των τεχνολογικών παραμέτρων, ανάλυση του υφισταμένου και του νέου νομικού πλαισίου και παρουσίαση των μελλοντικών εξελίξεων.
Σε ποιους απευθύνεται
Το Εκπαιδευτικό Σεμινάριο απευθύνεται σε δικηγόρους, ασκούμενους δικηγόρους, νομικούς συμβούλους, στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών και διαχειριστές ιστοτόπων που επιθυμούν να ενημερωθούν και να κατανοήσουν όλα τα ζητήματα που ανακύπτουν σε σχέση με την online διαφήμιση.
Στόχος
Η online διαφήμιση αποτελεί ένα από τα πλέον αμφιλεγόμενα ζητήματα στο δημόσιο διάλογο σε διεθνές επίπεδο τα τελευταία χρόνια. Από τη χρήση ιχνηλατών (trackers) για σκοπούς διαφήμισης, έως την επικείμενη κατάργηση των cookies τρίτων μερών και την αξιοποίηση νέων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως τα paywalls, και τεχνολογικών λύσεων, όπως η χρήση συστημάτων τεχνητής νοημοσύνης, το παρόν και το μέλλον της online διαφήμισης παρουσιάζει ιδιάζουσες νοµικές, εµπορικές και τεχνολογικές πτυχές.
Το νομικό πλαίσιο για την online διαφήμιση εξελίσσεται διαρκώς, τόσο σε επίπεδο θέσπισης νέων κανόνων, όπως αυτών της Πράξης για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (Digital Services Act) όσο και ερμηνείας του υφιστάμενου πλαισίου από εποπτικές αρχές και δικαστήρια κρατών μελών έως το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Προστασίας Δεδομένων.
Ενόψει των τεκτονικών αλλαγών που ήδη σε ένα βαθμό συντελούνται και θα συνεχίσουν με αυξανόμενη ένταση το επόμενο χρονικό διάστημα, και την εξαιρετικά σημαντική επίδρασή τους στα επιχειρηματικά μοντέλα που χρησιμοποιούνται στο διαδίκτυο, κρίνεται απαραίτητη η απόκτηση επικαιροποιημένης και τεκμηριωμένης γνώσης σχετικά με την εφαρμογή του νομικού πλαισίου και των τεχνονομικών χαρακτηριστικών του.
1. Χρήση cookies και λοιπών τεχνολογιών στο διαδίκτυο: Κατάργηση ή εξέλιξη;
2. Υφιστάμενο και νέο νομικό πλαίσιο: Ρυθμιστικές προκλήσεις και ερμηνευτικές προσεγγίσεις
3. Το μέλλον της online διαφήμισης: Η αξία των δεδομένων και η ρύθμιση της τεχνολογίας
Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στις 14/02/2024 διαδικτυακά.
Με το σεμινάριο παρέχεται υλικό διδασκαλίας (νομοθετικά κείμενα και κατευθυντήριες γραμμές) και υλικό για περαιτέρω ανάγνωση (τεκμηρίωση και άρθρα-μελέτες).
Μετά την ολοκλήρωση της παρακολούθησης παρέχεται Προσωπική Βεβαίωση Παρακολούθησης.
Με την πληρωμή ξεκινά άμεσα η παροχή του on demand περιεχομένου και δεν διατίθεται το δικαίωμα υπαναχώρησης των άρθρων 3ε-3ια του νόμου 2251/1994.
Η περίοδος πρόσβασης στο on demand περιεχόμενο διαρκεί για έναν μήνα από την ημέρα έναρξης της πρώτης προβολής του.
Βασίλης Καρκατζούνης, Δικηγόρος, LL.M.
Ο Βασίλης Καρκατζούνης είναι δικηγόρος με ειδίκευση σε ζητήματα Νέων Τεχνολογιών.
Είναι κάτοχος LL.M. από το Queen Mary University of London και υποψήφιος διδάκτωρ με αντικείμενο την προστασία προσωπικών δεδομένων στην online διαφήμιση στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Διαθέτει πιστοποίηση στο δίκαιο προστασίας προσωπικών δεδομένων (CIPP/E), έχοντας διατελέσει co-chair στο ελληνικό παράρτημα της IAPP, και είναι τακτικό μέλος της Διαρκούς Επιστημονικής Επιτροπής του Υπουργείου Δικαιοσύνης για τις επιπτώσεις της τεχνητής νοημοσύνης στο δικαστικό σύστημα.
Είναι συνιδρυτής στο Lawspot.gr. Αρθρογραφεί τακτικά για ζητήματα προστασίας δεδομένων, με έμφαση σε όσα συνδέονται με τη χρήση διαδικτύου και νέων τεχνολογιών.